Who's Flying NOW? Πιλότοι που πετάνε ΤΩΡΑ!!!!

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Τα... SOS για τις εξετάσεις.


Η αρχή της άνοιξης είναι εξεταστική περίοδος για την απόκτηση διπλώματος.
Όσοι πιλότοι θέλουν να συμμετέχουν πρέπει να είναι πολύ καλά προετοιμασμένοι για να αντεπεξέλθουν στα 3 ΣΚΕΛΗ των εξετάσεων: ΓΡΑΠΤΟ-ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ- ΠΡΑΚΤΙΚΟ μέρος ,που αντιστοιχεί στο επίπεδό τους.

Έχοντας συμμετέχει σε διάφορες εξεταστικές ως εξεταζόμενη αλλά και στην διοργάνωσή τους,  έχω δει και ακούσει πολλά και διάφορα.... παράπονα, γκρίνιες, παράλογες απαιτήσεις, ή άλλα, που επί το πλείστον πηγάζουν από την πλημμελή-  έως χείριστη- ενημέρωση για τον ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ και τις απαιτήσεις του, τόσο για την  προετοιμασία όσο και για την εξέταση.
Με αυτό το κίνητρο και με την ευχή ότι στην εξεταστική της Κυριακής όλοι, σωματείο που διοργανώνει, εξεταστές, εξεταζόμενοι, παρατηρητές, θα είμαστε συνεπείς, προετοιμασμένοι και πρόθυμοι να σεβαστούμε τον κανονισμό σε όλα τα σημεία του, για να αποκτήσουν όλα τα παιδιά το δίπλωμά τους, γράφω μερικά... SOS, επισημάνσεις δηλ, που ίσως είναι  χρήσιμες για τους συμμετέχοντες, σε όποιο επίπεδο κι αν πρόκειται  να εξετασθούν.

SOS 1... Οι εξετάσεις είναι μια πολύ σοβαρή και επίσημη διαδικασία και μέσα από αυτήν ο καθένας μπορεί να αποκτήσει ένα δίπλωμα αποδεικνύοντας την ικανότητά του. Ο Κανονισμός Εκπαίδευσης και εξ αυτού και ο Κανονισμός Εξέτασης είναι σαφέστατοι σε αυτά που απαιτούν για κάθε επίπεδο.Το αν τα ξέρω ή αν τα πληρώ, είναι ευθύνη αποκλειστικά δική μου και του εκπαιδευτή/ων μου. Τα διπλώματα δεν χαρίζονται ούτε είναι θέμα τύχης το αν θα το πάρω. 

SOS 2... Προσοχή στην παγίδα "διαβάζω τον κανονισμό τελευταία στιγμή" γιατί μπορεί να βρεθώ ελλιπής ως προς τις απαιτήσεις που θα μου ζητηθούν. "ωχ! δεν έχω τις πτήσεις... ωχ! δεν έχω κάνει σπιράλ, ωχ! ζητάνε κλείσιμο...ωχ! δεν ξέρω την πολική καμπύλη ...ωχ! δεν έχω αρχεία πτήσεων ..ωχ..." Αν πω πολλά ωχ, ας μη συμμετέχω καλύτερα. Αυτό φέρνει σε δύσκολη θέση τόσο το σωματείο μου, που πρέπει να με στείλει στις εξετάσεις, όσο και τους εξεταστές- παρατηρητές που θα διαπιστώσουν την ανεπάρκειά μου. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να ζητάει να εξαιρεθεί από τις προϋποθέσεις του κανονισμού  και αν το κάνει προσβάλει τους άλλους και  αποδεικνύει απλά την ανευθυνότητά του να σταθεί στο ύψος των απαιτήσεων ενός διπλωματούχου πιλότου.
  
SOS 3... Συχνά λέμε "δεν είναι τίποτε οι εξετάσεις" Φυσικά τίποτε δεν είναι ...ΑΝ είμαι πολύ καλά προετοιμασμένος...Αν δεν διάβασα... αν δεν έχω πετάξει αρκετά... αν δεν έχω βάλει τις ώρες που απαιτούνται...αν δεν έχω κάνεις τις πτήσεις... αν δεν πληρώ τις προϋποθέσεις... αν μαζευτούν πολλά "αν" δεν πάω για εξετάσεις, ποιος ο λόγος να βιαστώ. Τι κι αν "δίνουν" οι φίλοι μου.Υπάρχει χρόνος για να τα κάνω όλα και να συμμετέχω όταν θα είμαι έτοιμος. Δεν θα κάνω "εκπτώσεις" σε κάτι τόσο σημαντικό. 

SOS. 4...  Η επιτυχία στις εξετάσεις, είναι η κατάκτηση ενός σημαντικού στόχου για τον καθένα. Η συμμετοχή σε αυτές είναι μια προσωπική επιλογή, που όταν την κάνεις πρέπει να την υποστηρίξεις με σεβασμό προς όλη την διαδικασία και τους εμπλεκόμενους. "Τα χαρτιά και τα διπλώματα δεν κάνουν τον καλό πιλότο" "δεν χρειάζεται να αποδείξω ότι μπορώ, όλοι το ξέρουν"  Αυτά είναι απλοϊκά επιχειρήματα που χρησιμοποιούνται μερικές φορές. Εγώ δεν ξέρω κανένα φτασμένο, σημαντικό, αποδεκτό και αξιοσέβαστο πιλότο που να έχει αναγνωριστεί χωρίς να έχει πιστοποιηθεί σε όλα τα επίπεδα στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. Σημασία έχει τι θέλεις για τον εαυτό σου και που τον τοποθετείς μέσα στο σύνολο που λέγεται αεραθλητική κοινότητα. Υπάρχει απόλυτη ελευθερία στο τι θα επιλέξεις.

 SOS 5... Όποιος νιώθει το ομαδικό πλαίσιο του κανονισμού εξέτασης που υπάρχει και ισχύει αχρείαστο, καταπιεστικό, άδικο ή κακό, έχει δύο επιλογές: να γυρίσει την πλάτη του σε αυτό ή με την συμμετοχή του και τις προτάσεις του να βοηθήσει στην βελτίωσή του. Όποιος είναι αδιάφορος, αμελής και δεν γνωρίζει τις υποχρεώσεις του, δεν μπορεί να απαιτεί να εξαιρεθεί από τον κανονισμό και να θέλει να συμμετέχει με άνισους όρους. Υπάρχει κανονισμός, θα προσαρμοστώ και αν είναι απαραίτητο θα προτείνω αλλαγές προς όφελος όλων των πιλότων. Ο κανονισμός δεν κόβεται -ράβεται στα μέτρα κανενός, ακολουθεί διεθνείς προδιαγραφές και στο σύνολό του είναι νόμιμος σύμφωνα με την νομοθεσία της Διεθνούς Ομοσπονδιας FAI. Είναι φυσικά βελτιούμενος σε  λεπτομέρειες που τυχόν εντοπίζονται κατά  την πρακτική εφαρμογή του και κάθε αλλαγή για να γίνει απαιτεί μια διαδικασία.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά και ξεκάθαρα: 

  • Σκέφτηκα, συζήτησα, ρώτησα και αποφάσισα ότι θέλω να συμμετέχω σε εξετάσεις.
  • Μελέτησα τον κανονισμό
  • Διάβασα την ύλη μου
  • έκανα τεστάκια http://www.hellenic-paragliding.gr/  --- ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
  • Πέταξα, έκανα πρακτική εξάσκηση σε ότι απαιτείται
  • μίλησα με τον εκπαιδευτή μου, μου έλυσε απορίες
  • μίλησα με το σωματείο μου
  • μάζεψα τα απαραίτητα αποδεικτικά... log book,  αρχεία πτήσεων κτλ για να τα έχω  έτοιμα όταν μου ζητηθούν
  • Θα πάω στις εξετάσεις και θα αποδείξω ότι αξίζω να πάρω το δίπλωμά μου.
Κ α λ ή   ε π ι τ υ χ ί α                                                  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...