Who's Flying NOW? Πιλότοι που πετάνε ΤΩΡΑ!!!!

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

In & out

Μέσα κι έξω από τον παραπεντοχώρο τόσο καιρό, νιώθω "σαν να μην πέρασε μια μέρα" και ότι η τρίμηνη απουσία από τον αέρα δεν επηρέασε καθόλου την αεροβιότητα μου. Έχω λείψει και πολύ περισσότερο (9μηνο) για να τον Βασίλη...:):) Είναι έτσι ή αυτό που νιώθω είναι απλά μια ψευδαίσθηση;;;; Θα το μάθω σύντομα, στην πρώτη φθινοπωρινή πτήση....
Πάντως τόσο καιρό "εδάφους -εδάφους" αλλά όχι εκτός παραπεντοδράσης, κάθε άλλου επίγειου  τύπου...(χαχα!!!) μάζεψα μπόλικο υλικό για αναρτήσεις!! Ευτυχώς τίποτε στην εξέλιξη των μετά το "κρασ" μηνών  δεν με εμπόδισε να πάω Έδεσσα στο πρωτάθλημα, στα Καλοκαιρινά Beach Parties and Air Festivals,  από όπου "έκλεψα" εικόνες και ωραίες στιγμές. Στην πραγματικότητα μαζί με την καθημερινότητα των διακοπών και κάποια διαβάσματα για το σχολείο δεν είχα καθόλου χρόνο να κάτσω για δουλειά στο PC. Τώρα όμως...καλοκαίρι τέλος...Αρχίζω σιγά σιγά το "σουλούπωμα" του μπλοκ μου και ξανακοιτάζω όλο αυτό το υλικό των καλοκαιρινών αναμνήσεων για να δω τι και πως θα μοιραστώ μέσα απο τις σελίδες μου...Άρχισα αλλαγές από την φωτό (Σαντομεράκι, φουλ άνοιξη!!)έτσι για να ετοιμάζομαι σιγά σιγά να ξανακουβαλήσω την πτέρυγα και να την στρώσω σε απογείωση...:):)


2 σχόλια:

  1. Σε περιμενουμε να επιστρεψεις στο βουνο γερη και δυνατη Γιωτα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ να δεις πως το περιμένω...Στον αέρα δηλ στον αέρα....!!!! Ευχαριστώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...