Who's Flying NOW? Πιλότοι που πετάνε ΤΩΡΑ!!!!

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Βρήκα τοίχο...

Καλά τα λέει ο τοίχος. Σημάδι.Το "ΠΩΣ" θα πετύχεις τους στόχους σου, ο τρόπος,να τον σκεφτείς, να τον βρεις, να πράξεις.
Thιnker και Doer, εφευρετική σκέψη και αποτελεσματική δράση, ο τέλειος συνδυασμός. Για άτομα, ομάδες. Αν έχεις στόχους και θες αποτέλεσμα, βέβαια. Αααα ξεχάσαμε και τον Dreamer. Χωρίς όνειρο που πας...


Το 2013 ξεκίνησε μια νέα 4ετής περίοδος στην διοίκηση του ελληνικού παραπέντε και της  αεραθλητικής κοινότητας γενικά. Θα μου πεις μέσα στον γενικό χαμό της χώρας ποιος νοιάζεται για την διοίκηση του παραπέντε. Όταν λες "μακάρι να καταφέρω να πετάω και φέτος" και στερείσαι αρκετά προκειμένου να συνεχίσεις να κάνεις το χόμπι σου ή το άθλημά σου, μυαλό και χρόνος δεν περισσεύουν για να είσαι Dreamer,Thιnker and Doer, για τα διοικητικά.
Παρόλα αυτά πάντα υπάρχουμε κάποιοι. Ασχολούμαστε. Έγιναν οι εκλογές μας στην ΕΑΠ, στην ΕΛΑΟ. Τίποτε το νέο. Τυπικές διαδικασίες, τυπικές κουβέντες, τυπικοί απολογισμοί, τυπικές αβρότητες, τυπικά παρασκήνια,τυπικές δημοκρατίες, όλα τυπικά, για να εκλεγούμε κάποιοι 5 -7 -9 άνθρωποι που θα αναλάβουμε ρόλους και τα καθήκοντα. Ποια καθήκοντα; Ποιούς ρόλους;
Όλα αυτά τα τυπικά, καλούνται να στηρίξουν τον αεραθλητισμό αυτές τις ουσιαστικά δύσκολες εποχές.
Βρήκα τοίχο, στούκαρα, πάρτον κάτω.
Από πίσω του, επιθυμίες.
Να κατασκευάσω μια κατάσταση ολοδική μου, να με βολεύει, να είμαι αρχηγός.
Να είμαι ο ψιλικατζής, ο νεροκουβαλητής,ο συντηρητής έργων αλαζονείας και παραφουσκωμένου εγωισμού αλλά κυρίως, ο οραματιστής ενός ωφέλιμου μέλλοντος, που κάποτε θα έρθει.Πσσσσ!!!!
The Dreamer
Τι; Όλα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα μου;
Μα που ζω; 
Τι νομίζω ότι είμαι και κυρίως, τι νομίζω ότι είναι οι άλλοι;
Και άντε πάλι. Τα ίδια του 2008.  Ψήφοι τυπικοί, σφραγίδες σωματεία και εκπρόσωποι μαϊμούδες, ανάμεσα σε κάποιους ειλικρινείς και αληθινά ενδιαφερόμενους. Θα μου πεις, οι πιο πολλοί είναι αληθινοί, δεν πειράζει να χουμε και καμιά φτιαγμένη βιτρίνα. Πειράζει.
Τι τα θέλουμε όλα αυτά; Τι τα χρειάζεται το αεράθλημά μας; Γιατί να είμαστε 10 και όχι 8 ή 7 ή 5, αλλά αληθινοί; Ακόμα και τώρα, στο γκρέμισμα της εποχής, κοιτάμε τους αριθμούς και μας ξεφεύγει το νόημα. Η δημοκρατία είναι πρόφαση και "οι πολλοί" επίφαση. Γιατί να παρουσιάζονται ως ζωντανά, τα πεθαμένα; Ως υπαρκτά τα ανύπαρκτα; Ως γεμάτα, τα κενά; Ως ενδιαφερόμενοι οι αδιάφοροι; Αν θες να στηρίξεις κάποιον βοήθα τον να είναι ζωντανός, όχι να φαίνεται. 
Αμάν πάλι, τα ίδια του 2008.
Συγνώμη. Παρανόηση. Λάθος. Ηθικό και ανήθικο.Τα βαφτίζουμε όλα, όπως βολεύει. Make-up. Ρητορεία και θεωρία. Πάμε ομάδα, για συνεργασία και μπλα μπλα μπλα...Έχεις στόχους, ξέρεις και σημάδι αλλά καμιά φορά αστοχείς. Σου χαλάνε το όνειρο.
Τώρα θα αποδειχτούν σε πράξεις, τα λόγια μας, οι απαιτήσεις. Όλα όσα είπαμε και υποσχεθήκαμε και ξεκαθαρίσαμε.  Είμαστε ομάδα; Γιατί, αν δεν είμαστε, εγώ θα είμαι "μονάδα" 
"Πρέπει να είσαι η αλλαγή που θέλεις να έρθει" (Γκάντι) 
Περίμενα να αλλάξει κάτι, χωρίς να αλλάξω εγώ; 
Αμ δε! 
Δεν θέλω να συνεχίσω με κύφωση, ασθμαίνοντας, κουτσαίνοντας.Βαρέθηκα τις άνευ  λόγου "ανάπηρες" καταστάσεις, τις ταριχευμένες παρουσίες, τις εξ αδιαφορίας απουσίες και τα "μακιγιαρισμένα" λόγια. Συνεχίζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...