Who's Flying NOW? Πιλότοι που πετάνε ΤΩΡΑ!!!!

Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Do you speak Winglish?

Σαν διάβασα την αισθαντική και sentimental περιγραφή του Νίκου για την πρώτη επαφή του με το νέο του "φτερό"...  "Ξεκίνησα με φουσκώματα για αρκετή ώρα γιατί ο καιρός δεν ήταν ακόμα κάλος για πτήση και έπρεπε να πάρω μερικές πληροφορίες για το χειρισμό του στο έδαφος και η άδηλη ή μυϊκή μνήμη να πάρει νέα μηνύματα από τον τόσο καιρό που χειρίζομαι πτέρυγες LTF 2 . Επιτέλους είμαι στην απογείωση έχω μια μικρή ανησυχία και όχι αμφιβολία για την επιλογή μου , ένταση 13 km και ήρθε γρήγορα πάνω και σταθερό δυο βήματα και είμαι στον αέρα , τα μάτια μου είναι στα χέρια μου για να ελέγχω πόσα φρένα έχω , μια στροφή ακόμα μια και αμέσως καταλαβαίνεις την αμεσότητα στον χειρισμό , για επιδόσεις δεν το συζητώ . Ο αέρας ήταν κάλος και σταθερός και με σταθερη διεύθυνση που με βοήθησε να πετάξω ένα ευχάριστο 2ωρο γνωριμίας..."
στο http://gatsinik.blogspot.com/search/label/Paragliding
Μου ήρθε "φλας" ένα αρθράκι που είχα διαβάσει τον χειμώνα στο 
 http://www.paragliding-tales-and-reviews.com/winglish.html με τον εξής εντυπωσιακό τίτλο:
       Learning Winglish,  The Physical Language Of Your Wing!

και σκέφτηκα να το μοιραστώ- σε ελεύθερη μετάδοση. Με διασκεδάζει ο τρόπος που στο άρθρο αντιμετωπίζεται η σχέση του πιλότου με την πτέρυγα και ίσως αγγίξει και αρκετούς από εσάς! Εγώ πολλές φορές μιλάω στο φτερό μου ή το...
"μαλώνω"- ρίχνω και καμιά βρισιά για ξόρκι (χαχα)- κυρίως στον αέρα και στην προσγείωση- και γενικά έχω ακούσει μερικούς πιλότους που το κάνουν. Μια αφορμή λοιπόν για να τσεκάρουμε τις...δια...φτερικές μας σχέσεις και να βελτιώσουμε την επικοινωνία μας με αυτό που πετάμε!!
Ο Ά, έκανε επίγεια με το αλεξίπτωτό του, όταν άκουσε μια άγνωστη, απαλή φωνή, να του λέει:
-"Hello"
- Εεεεεπ;;; Ποιός είναι;;
Προερχόμενη από τους ιμάντες και τα φρένα που κρατούσε,  η....παράξενη φωνή, συνέχισε:
-αν με ακούσεις για λίγο ακόμα μπορώ να σε βοηθήσω να "γίνεις ένα" με το υλικό μου και τον γύρω μου περιρρέοντα αέρα. Θα σου διδάξω "Winglish", την "γλώσσα του φτερού", μια φυσική γλώσσα  που δεν την έχεις ξανακούσει ποτέ!
Ξαφνιάστηκε και ζαλίστηκε ακούγοντας το φτερό του να του μιλάει έτσι, και το άφησε να πέσει στο έδαφος. Προσπάθησε να του μιλήσει κι αυτός, κάνοντάς του νοερές ερωτήσεις αλλά καμμιά απάντηση!
Συνέχισε για λίγο, ώσπου τα παράτησε.
-Τέλος οι βλακείες, ώρα για επίγεια! Όμως για μεγάλη του έκπληξη, αμέσως μόλις ξανασήκωσε την πτέρυγα, αυτή άρχισε πάλι να του μιλά:
-γειά σου φιλαράκο! Ξέρεις, μπορώ να σου μιλάω μόνο μέσω των αρτανών, των ιμάντων και των φρένων μου.... το κλειδί για να τα καταφέρεις καλύτερα είναι να μην χρησιμοποιείς μόνο τα μάτια σου
Χαλάρωσε εντελώς και  νιώσε την ένταση, την ζωντάνια της πτέρυγας  μέσω των ιμάντων που κρατάς, άκουσε τα "Winglish" με όλο σου το σώμα "
Ξαφνικά , με μια ριπή, ο αέρας άλλαξε λίγο διεύθυνση
-"Νιώσε αυτή την αλλαγή στην πίεση στο κάθισμά σου!" του είπε το φτερό και πραγματικά ο Α. ένιωσε ξεκάθαρα την αλλαγή στην αίσθηση του καθίσματος του. 
-"παρατήρησες ότι μπορώ να σε προειδοποιώ με Winglish;;; Τόσο καιρό δεν με άκουγες!
Ο Α. συνειδητοποίησε ότι μέχρι τώρα είχε μεγάλη εμπιστοσύνη και έδινε σημασία σε αυτό που έβλεπε, χρησιμοποιούσε δηλ. πολύ την όρασή του! Τώρα, πιο σοφός, άρχισε να "ακούει" και να "συναισθάνεται" την γλώσσα του φτερού του και ανυπομονούσε να επικοινωνήσει μαζί του!
-Κλείσε τα μάτια σου και προσπάθησε να νιώσεις που είμαι!  Σιγά σιγά, με λίγη εξάσκηση, το σώμα σου θα επικοινωνεί μαζί μου και τα επίγεια θα είναι πολύ καλύτερα, αν το μυαλό σου είναι χαλαρό! Δώσε σημασία και νιώσε ότι συμβαίνει στην πτέρυγα σου και αμέσως το σώμα σου θα παρασυρθεί και θα ακολουθήσει κάνοντας τις κινήσεις που χρειάζεται!  Προσπάθησε! Winglish isn't that simple!
Κι ο Α. συνέχισε να κάνει επίγεια τώρα πια προσπαθώντας να μάθει όλο και περισσότερα για την γλώσσα του φτερού του, να ευαισθητοποιηθεί στις ανάλαφρες πιέσεις του καθίσματος και των ιμάντων του.Σε κάθε μικρή αλλαγή του αέρα, το κάθισμά του, το ψιθύριζε στο σώμα του.Ακόμα και με τα μάτια κλειστά είχε την αίσθηση του αέρα και της ροής του στο φτερό του και του πως το επηρέαζε!
-Τέλεια τώρα μπορεί να καταλάβεις την γλώσσα μου! Επικοινωνούμε μέσα από το σώμα σου! Κάθε φορά που θα με πετάς ή θα μου κάνεις επίγεια θα σου μιλώ Winglish.  Αλλά σιγουρέψου, ότι χρησιμοποιείς στο φούλ τις αισθήσεις σου. Έτσι, θα προσέχουμε ο ένας τον άλλο!


ΥΓ Κι αφού ο φίλος drflight θυμήθηκε τον "Γλάρο Ιωνάθαν" όταν το διάβασε, παραπέμπω σε μια παλιότερη δική του ανάρτηση σχετικά...στο 
http://drflight.blogspot.com/2009/03/by-richard-bach-jonathan-livingston.html

3 σχόλια:

  1. Ναι! αυτόν σκέφτηκες εε;;;; Είχες κάνει μια ανάρτηση παλιά, θα την ξαναδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασικά ο Richard Bach, ο πατέρας του Γλάρου Ιωνάθαν, παθιασμένος με ό,τι πετάει και ο ίδιος, χρησιμοποιεί σε όλα του τα βιβλία αυτό τον ιδιαίτερο τρόπο γραφής. Κάνει ήρεμους ή έντονους διαλόγους με έναν φανταστικό εαυτό που τον (αυτο)κριτικάρει και (αυτό)σαρκάζεται συνεχώς.
    Φυσικά εννοείται ότι και πετάει μαζί του και μάλιστα στην αρχή κάποιου από τα βιβλία του περιγράφει μια πτήση με Αλεξίπτωτο Πλαγιάς με όλα τα χαρακτηριστικά της συνομιλώντας με τον εαυτό του.
    Πάντως η γλώσσα της πτέρυγας θα μπορούσε να γίνει βιβλίο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...